środa, 30 sierpnia 2023

Zapisy! Nowa grupa dla dzieci z klas 1-2.

Nowa grupa dla dzieci z klas 1-2. właśnie powstaje i trwają zapisy przez cały wrzesień! Angielski od pierwszoklasisty do maturzysty to nie tylko atrakcyjnie brzmiące hasło, ale także nasza prawdziwa językowa rzeczywistość. 

Dzięki wytrwałości, zaangażowaniu i wieloletniej wspaniałej nauce moich uczennic i uczniów na pokładzie naszej rodzinnej szkoły językowej, mam możliwość prowadzenia grup od początku nauki języka angielskiego aż do końcowych egzaminów w szkole podstawowej i średniej. Zostają ze mną a ja opiekuję się ich postępami w nauce języka angielskiego. Każdy z nas ma swoje skrzydła, ale moja historia jest też naszą wspólną edukacyjną i, często, wieloletnią historią. Dostajemy więc bezcenny czas na zbudowanie zaufania i wzajemnego zrozumienia. 

W tym roku 10-letnią naukę skończyła właśnie rewelacyjna grupa Sharks, która była ze mną od początku istnienia naszej szkoły i była też moją osobistą grupą wsparcia, z którą przecierałam szlaki językowe dla kolejnych roczników uczennic i uczniów. Ich wyniki na egzaminie maturalnym ze średnią 95% z trzech egzaminów z języka angielskiego przechodzą do naszej wspólnej historii. 



Rozpoczynamy więc nowe dziesięciolecie z nową grupą dla najmłodszych dzieci z klas 1-2., a zajęcia rozpoczną się już od października! 

A ja bardzo serdecznie zapraszam Państwa na zapisy i do współuczestniczenia w językowej angielskiej przygodzie. Nauka angielskiego oparta na emocjach i zaangażowaniu to moja specjalność i sposób uczenia, którego nie zamieniłabym na żaden inny. Prawdziwy, skuteczny i niepowtarzalny sposób na  zaproszenie dzieci do anglojęzycznego świata zabaw językowych na naszym szkolnym dywanie. 

A w tym roku szkolnym czeka nas także niespodzianka! Niespodzianka na 10- cio lecie istnienia naszej szkoły językowej. Mam nadzieję, że będą z niej zadowolone wszystkie moje grupy językowe. 


✅ zapisy telefoniczne: 608 306 241

✅ zapisy online 🔛 platforma cyfrowa: fiszer.langlion.com

Renata Fiszer

Cyfrowa Klasa FBT, Szkoła Języków Obcych

ul. Westerplatte 68/3 

Świdnica

tel. 608 306 241

e-mail: fiszerbt@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz